Hannover, 2. maj 2016 - Znamka Volkswagen Gospodarska vozila se je odločila, da pokaže, kaj zmore: Amarok, prestižni pickup iz B-segmenta, je dobil večje "srce" - šestvaljni V-motor najnovejše generacije, s katerim je odslej še zmogljivejši. Z novim 3,0-litrskim pogonskim agregatom bo v prihodnje voznikom Amaroka na voljo za cel liter večja gibna prostornina. Pickup, ki se odlično znajde tako na cesti kot tudi na terenu, doseže navor 550 Nm, njegova največja moč pa znaša 165 kW (224 KM).
Volkswagen Amarok sedaj z zmogljivim Šestvaljnikom
Prestižni pickup bo odslej kot edini v svojem segmentu na voljo z močnim turbodizelskim motorjem V6
Ponedjeljak, 9. svibanj 2016.
Najnovejša generacija šestvaljnega motorja z močjo do 165 kW in navorom
550 Nm. Promocijski model Amarok Aventura s športnim zaščitnim lokom, 20-palčnimi platišči, biksenonskimi žarometi in dnevnimi LED-lučmi
Vzdržljiv in zanesljiv: novi, prožni dizelski motor V6 za Amarok izpolnjuje želje kupcev po večji vlečni sili pri nižjem številu vrtljajev. Tako je največji navor zmogljivega šestvaljnika na voljo že pri 1.500 vrt./min. 550 Nm - to je 130 Nm več kot pri predhodnem modelu. S tem je v vseh voznih situacijah poskrbljeno za veliko vlečno silo in prepričljivo odzivnost.
Najvišji prestavi ročnega in 8-stopenjskega avtomatskega menjalnika imata dolgo prestavno razmerje, s čimer pri konstantno hitri vožnji znižujeta nivo vrtljajev in porabo goriva ter prispevata k nižji ravni hrupa in nižjim vrednostim CO2. Kombinirana poraba dizelskega goriva bo skladno z NEVC pri novem Amaroku s 165 kW in 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom predvidoma znašala 7,6 l/100 km*. To pomeni, da se Amarok lahko pohvali z najnižjo emisijo CO2 - ta bo znašala le 199 g/km*.
Motor ima zasnovo, ki zagotavlja dolgo življenjsko dobo in vzdržljivost. Skupno je pri novem Amaroku mogoče izbirati med tremi različno močnimi izvedbami 3,0-litrskega motorja TDI z gibno prostornino 2.967 cm3: prva razvije moč 120 kW (163 KM), druga 150 kW (204 KM) in najzmogljivejša 165 kW (224 KM). Vse izpolnjujejo določila najnovejše emisijske stopnje EU6 in so pri emisijski stopnji EU6, ki velja za gospodarska vozila, zamenjale dosedanje 4-valjne dizelske motorje.
Glede na moč motorja so na voljo tri različne pogonske zasnove: klasični pogon zadaj
ter pogon 4MOTION, bodisi s pogonom zadaj in vklopnim pogonom sprednje preme v kombinaciji z ročnim menjalnikom bodisi s sistemom stalnega štirikolesnega pogona in diferencialom torsen z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Za Amarok novi in v Evropi serijski krmilni sistem servotronic omogoča nadvse natančno vodenje vozila. 17-palčni zavorni koluti na sprednji premi in 16-palčni zavorni koluti zadaj zagotavljajo, da se zmogljivi pickup s 165 kW vedno ustavi hitro in varno. Tudi
večkrat nagrajena funkcija večnaletnega zaviranja je že del serijske ponudbe.
Športno zasnovani sprednji del in povsem nova armaturna plošča poudarjata Amarokov suvereni značaj. Skupaj z novimi, ergonomskimi sedeži postavljata v ospredje visoko kakovost, dizajn pa sledi najnovejšim Volkswagnovim oblikovalskim smernicam. Z dolžino 5,25 m in širino 2,23 m (vključno z zunanjima ogledaloma) Amarok izpolni vsa pričakovanja, ki jih imajo vozniki klasičnih pickupov.
Novi, v barvi vozila lakirani športni zaščitni lok promocijskega modela, ki bo v Evropi naprodaj pod imenom Amarok Aventura, vizualno podaljšuje dvojno kabino in obenem prekriva manjši del 2,52 m2 velike tovorne površine. Za tovorni prostor je po želji mogoče izbrati različne okrasne zaščitne loke, pokrove in obloge, odločiti pa se je mogoče tudi za tovorni prostor s trdo streho.
Tovorna površina štirivratnega Amaroka je dovolj široka za prečno naloženo 3 evropaleto, nosilnost pa lahko znaša več kot tono (odvisno od izbrane opreme). Poleg tega bo z določenimi izvedbami Amaroka v prihodnje mogoče vleči tovor z maso do 3,5 tone.
Dimenzije platišč so pri posameznih izvedbah vozila odslej večje in poudarjajo odlike zmogljivega športnika. Amarok Aventura ima 20-palčna aluminijasta platišča, opremljen pa je tudi s parkirnim sistemom, ki deluje s pomočjo kamere za vzvratno vožnjo. Biksenonski žarometi, dnevne LED-luči, LED-osvetlitev registrske tablice in LED-osvetlitev pragov pod vrati so pika na i v dovršenem videzu Amaroka Aventure.
Začetek predprodaje novega Amaroka bo v Sloveniji predvidoma septembra.
* = predhodne vrednosti, odvisno od opreme