Znamka BMC odslej pod okriljem Špan d.o.o.
Utorak, 18. travanj 2017.Švicarska znamka BMC je z letom 2017 pod okriljem podjetja Špan d.o.o., ki je postal uradni zastopnik in distributer za Slovenijo. BMC predstavlja vrh ponudbe v kolesarskem svetu in navdušuje z najvišjimi standardi kakovosti ter izdelave. Odslej je na voljo tudi v Sloveniji z uradnim zastopnikom in podporo.
BMC Švica je premium blagovna znamka v svetu kolesarstva. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1994, danes družba zaposluje približno 120 ljudi po celem svetu. Sedež podjetja je v Grenchnu v Švici, kjer imajo tudi svoj raziskovalni center IMPEC Lab. Da bi dosegli visoko stopnjo kakovosti, oblikovanja in teničnih lastnosti je obseg razvoja in proizvodnje v znotraj lastnega razvojnega centra v popolni tajnosti. Celoten proces, od začetka novega kolesa, skozi njegove zasnove, izdelave prototipov, testiranja in preverjanje poteka neposredno v Švici. Zako so kolesa BMC vedno v samem tehnološkem vrhu kolesarske panoge in imajo močno konkurenčno prednost pred ostalimi. Kolesa BMC so na voljo tudi v novem kolesarskem centru Špan, na Tržaški 547.
Kolesarski stroji, ki premikajo meje športa
Hudič se vedno skriva v detajlih. Za vrhunskega športnika obstaja zelo malo detajlov, ki vplivajo na njegovo udejstvovanje. Oprema je tehnološko zagotovo največji faktor izboljšave. Pri znamki BMC pri razvoju koles poslušajo opazovanje tako rekreativnih, kot profesionalnih kolesarjev. Kolesa BMC testirajo najboljši športniki v zadnjih letih, kot so Cadel Evans, Taylor Phinney, Thor Hushovd, Ralf Näf, Julien Absalon in Corrine Abraham. Ljudje so bistven korak v procesu raziskav, razvoja in proizvodnje najboljših koles BMC. »BMC predstavlja vrh naše kolesarske ponudbe. Kolesarjem želimo ponuditi tehnološko najzmoglivejša kolesa, ki zmagujejo tudi na svetovnih kolesarskih dirkah ter hkrati postavljajo trende v sodobnem kolesarstvu,« je znamko BMC opisal Boštjan Felc, vodja kolesarskega programa v podjetju Špan d.o.o., tudi sam sicer večkrtani državni prvak v kolesarstvu.
»Visoka dodana vrednost oz vrednost, ki presega pričakovanja« je strategija znamke BMC. Z velikimi vlaganji v raziskave in lasten razvoj zagotavlja BMC vrhunske proizvode.