Novi Volkswagen Arteon
Tuesday, 16 May 2017Novi Arteon je eleganten in obenem dinamičen, s svojo kupejevsko obliko pa zagotavlja presenetljivo veliko prostora in udobja. Povsem na novo zasnovana kupejevska limuzina je opremljena z najnovejšo generacijo asistenčnih sistemov, ki so bili doslej rezervirani za vozila iz višjih razredov.
Dr. Herbert Diess, predsednik uprave znamke Volkswagen: "Novi Arteon ima proporce modela gran tourismo z zelo funkcionalno celostno zasnovo. Opremljen je z najnovejšimi infotainment sistemi in funkcijami za delno avtomatizirano vožnjo. Ob tem ga odlikuje zelo dobro razmerje med ceno in kakovostjo, zato je pravi izziv za tekmece v segmentu prestižnih vozil." Stranska okna brez okvirov, pokrov motornega prostora, ki zaobjema sprednji del, in precizne, dinamične linije v slogu modelov GT – takšen je novi Arteon. Zgoraj vpeti zadnji pokrov, ki se široko odpira, omogoča udoben dostop do 563-litrskega prtljažnika – s tem prekaša vse tekmece v svojem razredu. Dolga medosna razdalja (2.841 mm) omogoča za to karoserijsko obliko neobičajno veliko zasnovo notranjosti, ki ustvarja občutek prostornosti in kjer je na vseh petih sedežih dovolj prostora za glavo in noge.
Paketa opreme "R-Line" in "Elegance", ki sta pozicionirana nad osnovno izvedbo, dodatno poudarjata športni oz. elegantni značaj novega Volkswagnovega modela. V Arteonu bodo premierno predstavljeni asistenčni sistemi najnovejše generacije, kot sta izpopolnjeni Emergency Assist in izpopolnjeno avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC), ki v okviru sistemskih omejitev glede na potek poti in omejitve hitrosti delno avtomatizirano uravnava hitrost vožnje. Tu so še premiumske rešitve, kot sta navigacijski sistem s krovnim steklom in glavni žarometi s celostno LED-tehnologijo. Opcijsko so prvič na voljo prediktivne smerno prilagodljive luči z vnaprejšnjim uravnavanjem – na podlagi informacij iz kamere in navigacijskih podatkov vozilo osvetli ovinek, še preden voznik začne obračati volan.
Paleta motorjev, ki je predvidena za Arteon, vključuje tri bencinske TSI- in tri dizelske TDI-motorje. Vsi imajo turbinski polnilnik in so v vozilo vgrajeni v prečni legi. Gre za štirivaljne agregate z direktnim vbrizgavanjem in razponom moči od 110 kW (150 KM)1 do 206 kW (280 KM) . Najmočnejši bencinski in najmočnejši dizelski motor sta serijsko opremljena s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) in štirikolesnim pogonom 4 MOTION.