Novi Caddy
Svetovna premiera
Ponedeljek, 9. februar 2015
Novi Caddy: Svetovna premiera.
Novi Caddy - vedno najboljša izbira
Svetovna premiera četrte generacije uspešnega modela
Hannover (Nemčija) / Poznanj (Poljska), 4. februar 2015. Znamka Volkswagen Gospodarska vozila javnosti prvič predstavlja četrto generacijo prodajno uspešnega modela Caddy. Na svetovni ravni je bilo v enajstih letih prodanih okrog 1,5 milijona primerkov njegove prejšnje, večkrat nagrajene modelske generacije. To je uspeh, na katerem želi graditi tudi novi Caddy: mestni dostavnik in njegov bratski model, namenjen osebni rabi, sta v marsičem izpopolnjenja in posodobljena.
Pogonska tehnika je na najvišji tehnični ravni: novi motorji za Caddy izpolnjujejo določila izpušne stopnje EU6 in so maksimalno učinkoviti. V ponudbi so štirje dizelski motorji TDI,
ki so v osnovi vsi štirivaljniki z dvolitrsko gibno prostornino. Razpon njihove moči sega od 55 kW (75 KM) do 110 kW (150 KM) pri najzmogljivejšem agregatu. Najnižjo porabo ima model Caddy furgon BlueMotion, ki so ga zasnovali posebej za dostavo po mestnih središčih:
"Z minimalno porabo, nižjo od štirih litrov na 100 kilometrov, novi Caddy postavlja nove standarde," tako dr. Eckhard Scholz, predsednik uprave družbe Volkswagen Gospodarska vozila. In nadaljuje: "Tudi novi 1,4-litrski motor TGI, ki je naslednik priljubljene različice Caddy EcoFuel, porabi samo 4,1 kg zemeljskega plina na 100 kilometrov. Z zmanjšanjem gibne prostornine (downsizing) in s turbopolnilnikom dosega večjo moč kot njegov predhodnik, obenem pa se je poraba zmanjšala za do 28
odstotkov. Vsi ti dosežki
koristijo vsem - okolju in v enaki meri tudi denarnici."
Pri bencinskih motorjih so v ponudbi trije agregati: 1,2-litrski štirivaljni TSI z močjo 62 kW
(84 KM), 1,0-litrski trivaljni TSI s 75 kW (102 KM) in 1,4-litrski štirivaljni TSI z močjo 92 kW (125 KM). V novem Caddyju najdemo številne nove varnostne in komfortne rešitve, ki ščitijo potnike in nudijo podporo vozniku. "V vozilo smo integrirali veliko asistenčnih sistemov, ki so v segmentu mestnih dostavnikov brez konkurence," poudarja Hans-Joachim Rothenpieler, direktor razvoja za Volkswagen Gospodarska vozila.
Caddy je tako opremljen s sistemom za nadzor prometa Front Assist, ki vključuje tudi mestno funkcijo zaviranja v sili. Če voznik pri hitrosti do 30 km/h prezre oviro, sistem samodejno zavira, tako da v idealnem primeru lahko prepreči naletna trčenja. Za potniško različico modela so poleg stranskih zračnih blazin na voljo tudi zračne zavese.
Okrog 22 odstotkov vseh nezgod s telesnimi poškodbami predstavljajo trčenja v več ovir. Da bi tveganje takšnega scenarija zmanjšali na minimum, je novi Caddy serijsko opremljen z že nagrajeno funkcijo večnaletnega zaviranja. Ta funkcija po trčenju avtomatsko zavira vozilo, če voznik ne more več zavirati sam.
Kot dodatna oprema sta na voljo tudi avtomatski vklop in izklop dolgih luči Light Assist in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. Slednji zaznava odstopanja od normalnega načina vožnje in vozniku priporoči odmor, ko je to očitno potrebno. Opcijsko ogrevanje vetrobranskega stekla omogoča vedno dobro vidljivost.
Pri opcijskem avtomatskem uravnavanju razdalje (ACC), ki je aktivno pri hitrosti od 0 do 160 km/h (vozila z menjalnikom DSG) oz. od 30 do 160 km/h (vozila z ročnim menjalnikom), radarski senzor meri in kontrolira razdaljo in relativno hitrost do spredaj vozečih vozil. V kombinaciji z menjalnikom DSG sistem ACC zavira vozilo, na primer v kolonah ali zastojih, po potrebi tudi do popolne zaustavitve.
V kombinaciji z radijskima sistemoma Composition Colour in Composition Media ter radijsko-navigacijskim sistemom Discover Media je mogoče naročiti kamero za vzvratno vožnjo. Opcijski parkirni sistem s krmilno avtomatiko Park Assist omogoča avtomatizirano parkiranje v vzdolžni (bočna parkirna mesta) in prečni smeri (pod pravim kotom glede na cestišče), kar je še posebej praktično za razne kurirske službe.
Evolucija prodajne uspešnice: oblikovna zasnova novega Caddyja ne prepriča samo z ostrejšimi linijami in robovi ter jasno opredeljenimi elegantnimi površinami. Nezamenljiv značaj mu dajejo predvsem nov dizajn sprednjega dela in markantno izoblikovani zadek -
pa tudi nova svetlobna grafika sprednjih žarometov in zadnjih luči. Sodobni mestni dostavnik še naprej ostaja zelo funkcionalen, veliko je pridobil na karizmi, ekskluzivnosti in dinamiki. Podobno kot njegova ekspresivna zunanjost se tudi notranjost predstavlja s poudarjenimi linijami in oblikami. Markantni dekorativni elementi z vdelanimi prezračevalnimi šobami in nova generacija multimedijskih sistemov pričajo o modernem značaju novega Caddyja.
V Slovniji bo novi Caddy predvidoma možno naročiti že spomladi, uradni začetek prodaje pa bo po trenutno znanih podatkih v začetku septembra.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki
so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila.
Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani http://www.vw-gospodarska.com/