Toyo Tires premium garancija
Petek, 11. marec 2016
Seznam pooblaščenih servisov:
- Brezovica pri Ljubljani: Avtocenter Špan, 01 365 81 10
- Celje / Vojnik: Čepin d.o.o. Vojnik, 03 780 00 40, 070 717 300
- Hoče: Avto Shop Formula, 041 638 772
- Jelšane: R&S d.o.o., 041 776 663
- Murska Sobota: Avtohiša Kolmarič in Dokl, 02 520 46 34
- Šentjanž pri Dravogradu: Kozamurnik Boris s.p., 02 87 86 740
- Lesce: Avto Mony Lesce d.o.o., 04 53 53 800
- Medvode: Črešnik d.o.o., 01 361 22 50
- Nova Gorica: Stavanja d.o.o., 05 338 45 93
- Novo Mesto: Makoma d.o.o., 07 393 42 00
- Radomlje: Avto center Šubelj d.o.o., 01 724 01 40
- Sežana: Klun d.o.o., 070 823 910
- Koper: Axle d.o.o., 030 377 337
- Tolmin: Stavanja d.o.o., 05 380 05 60
Pri smo ponosni na razvoj modelov pnevmatik in zmesi, ki lahko zadovoljio potrebe voznika, ne glede na to, kateri avto vozi. Na varnost, zanesljivost in zmogljiost pnevmatik močno vplivajo pogoji uporabe in vzdrževanja: zato vam preko pooblaščene trgovske mreže nudi storitve, ki zagotavljajo varnost, zmogljivost in zanesljivost vaših pnevmatik.
Pogoji za sodelovanje v akciji Premium garancija
- 1. Pogoj za sodelovanje v akciji Premium garancija je nakup in montaža štirih pnevmatik Toyo za osebno ali SUV vozilo pri pooblaščenem partnerju Point-S Slovenija.
- 2. Trajanje akcije je od 15.03.1026 do 15.06.2016.
- 3. Za uveljavljanje Premium garancije je potrebno po nakupu in montaž pnevmatijk (najkasneje v petih dneh) prijaviti preko spletne strani www.point-s.si in s tem aktivirati Premium garancijo. Poleg prijave je potrebno priložiti tudi scan ali fotografijo računa o nakupu / montaži pnevmatike.
- 4. Premium garancija velja eno leto od dneva nakupa / montaže pnevmatik in krije škodo in okvare, ki so posledica:
- Napak v proizvodnji in / ali materiala
- Nepopravljive škode, nastale zaradi normale uporabe na cesti.
- 5. Situacije, v katerih se garancija razveljavi in poškodbe niso krite:
- a) Neenakomerna in / ali nepravilna obraba zaradi mehanskih okvar vozila, uporaba okvarjenih in / ali neprimernih platišč, razlika med priporočenim in dejanskim tlakom polnenja pnevmatik, večjih obremenitev vozila od tovarniško predpisanih, vleke priklopnika, katerega teže in / ali velikost presega omejitve navedene v homologacijskem kartonu, nepravilne nastavitve podvozja vozila.
- b) Poškodb zaradi nepravilne in / ali dolgotrajne uporabe snežnih verig.
- c) Poškodb zaradi uporabe na tekmovanjih.
- d) Poškodb tekalne površine, ki jih je moč popraviti.
- e) Poškodb, ki so nastale ob namestitvi ali odstranitvi pnevmatike in / ali platišča.
- f) Kraje ali poškodbe zaradi vandalizma.
- g) Poškodb zaradi prometinih nesreč.
- h) Poškodb zaredi požarov ali naravnih katastrof.
- i) Poslabšanja zaradi dolgotrajnega stika z olji, ogljikovodiki, topili, kislinami.
- j) Velikost prevmatik, indeks nosilnosti in hitrostni ineks ne ustreza specifikaciji na homologacijskem kartonu vozila.
- 6. bo pri zamenjavi poškodovane pnevmatike upošteval preostalo globino profila pnevmatike in sicer po naslednji lestvici:
Odstotek oz. Znesek doplačila se izračuna na podlagi računa ali cenina na dan, ki je naveden na garancijskem listu.
Strošek montaže in uravnoteženja, ki je nastal zaradi zamenjave pnevmatik/e zaradi garancijskega zahtevka nosi uporabnik.
- 7. bo v primeru upravičenega garancijskega zahtevka zamenjal oz. Odobril enkratno zamenjavo največ dveh pnevmatik.
- 8. Menjavo pnevmatik sme opraviti le pooblaščen partner servisne mreže Point-S Slovenija. Seznam serviserjev se nahaja na spletni strani www.point-s.si ali na tel. Št 01/365 81 10.
- 9. S prijavo v akcijo Premium garancija se kupec strinja s pogoji garancije.